Poslijediplomski studij Jezik i kognitivna neuroznanost ustrojen je kao trogodišnji studij s ukupno 180 ECTS-a. Jedan ECTS obračunava se kao radno opterećenje od 25 sati.
SHEMATSKI PRIKAZ USTROJA STUDIJA
|
|
I. godina 60 ECTS |
30 ECTS |
Nastava |
7 x 2 lab. = 14 ECTS |
Obilasci laboratorija |
5 - 15 ECTS |
Laboratorijsko istraživanje |
5 - 16 ECTS |
Izvannastavne aktivnosti |
|
II. godina 60 ECTS |
17 ECTS |
Nastava |
7 x 2 lab. = 14 ECTS |
Obilasci laboratorija |
5 - 15 ECTS |
Laboratorijsko istraživanje |
10 – 20 ECTS |
Samostalno vođeno istraživanje |
5 - 20 ECTS |
Izvannastavne aktivnosti |
|
III. godina 60 ECTS |
7 ECTS |
Nastava |
10 – 20 ECTS |
Samostalno vođeno istraživanje |
20 - 40 ECTS |
Samostalno istraživanje |
1 – 5 ECTS |
Sudjelovanje u nastavi |
5 – 22 ECTS |
Izvannastavne aktivnosti |
|
Organizirana nastava
Istraživački rad
Ostala znanstvena djelatnost
Za redovite studente (full-time) predviđeno je da studij traje tri godine i da bi za te tri godine student trebao izraditi doktorski rad. Međutim, studentu se daje mogućnost da dio istraživačkoga rada, tj. obranu doktorskog rada do kraja ostvari tijekom četvrte godine (3+1). Četvrta godina ne bi nosila posebne bodove, niti bi se upisivala kao četvrta godina studija.
Za izvanredne studente (part-time) predviđeno je da studij traje pet godina sa šestom godinom koja bi imala istu ulogu kao četvrta godina kod redovitih studenata (5+1). Izvanredni studenti bi upisom prvih triju slijednih godina morali prikupiti bodove u izravnoj nastavi, s mogućnošću ostvarivanja istraživačkog rada u razdoblju od pet godina. Naime, s obzirom na to da se ne planira upis nove generacije svake godine, nego svake druge, izvanredni studenti moraju slijediti ritam nastave jedne generacije (kao i redovni studenti), ali im se laboratorijski rad može organizirati u slijednih pet godina. Ovakav ustroj studija ne bi trebao predstavljati prepreku izvanrednim studentima budući da na organiziranu nastavu otpada samo 30% ukupnih bodova. Drugim riječima, izvanrednom studentu daje se mogućnost da ritam studiranja prilagodi svojim drugim obvezama, ali u propisanom vremenskom roku.
SiNAPSA Neuroscience Conference 2011: Call for Symposia
Radionica OSNOVE EKSPERIMENTALNOG DIZAJNA
Predavanje prof. dr. sc. Miloša Judaša "Važnost sustava zrcalnih neurona moždane kore za evoluciju jezika i simboličkog mišljenja"
Tool-Kit of Cognitive Neuroscience 2009